S-o luam strategic, dimineata, dis de dimineata, in metrou, intri si iti paralizeaza narile, iti lacrimeaza ochii, te intrebi ce groaznice grozavii ai savarsit intr-o alta viata de trebuie sa suferi in halul asta? Vrei sa iesi, sa mergi in alt compartiment, dar pedeapsa divina vine rostita : atentie se inchid usile, si acolo ai ramas! Lupta crancena intre instinctul de supravietuire, cel criminal si cateva vorbe infundate despre educatia ma’sii! Staticus m-a intrebat cum dracu se face de nu se spala oamenii desi lipsa de apa, rauri curgatoare, inclusiv fantani arteziene, nu ducem lipsa?! Habar nu am avut ce sa-i raspund, si nici in ziua de azi nu pot sa imi explic cum pot fi unii asa de neseimtiti, cum dracu s-au anesteziat cu atata nesimtire de nu-si mai simt putoarea!?! Inteleg, e un un metrou, tre sa il folosim cu totii, spalati sau nespalati, la fel si liftul, autobuzul, tramvaiul…dar intr-o zi o sa intreb pe acel cineva puturos, cauza suferintei mele, Eu cu ce dracu am gresit ca nu ai nimerit tarane chiuveta, cada, copeica???!!! Unui taximetrist, tot dis de dimineata, ca asta-mi e programul, i-am tipat dupa ce n-am stiut cum sa deschid usa mai repede : ‘” nene matale transporti porci in masina asta? ”  Se poate si in taxi, si nu au al naiba nici o scuza! NICI MACAR UNA!!
Tot Staticus e al naibii de contrariat de ce neneii care uda strazile, vorba aia, apa avem, chiar daca unii nu se spala, e bine sa facem praful de pe strazile mega aglomerate sa dispara, mai frate, dar daca ploua, de ce dracu sa te incapatanezi sa iti faci norma?? DE CE? Carecumva, prin partea asta a universului ploua cu rahat? ( unii ar zice ca da, de la parlamentari, guvernatori, prim ministri si presedinti – care desi cred ca se spala, tot put a coruptie de iti muta nasul din loc!). Deeeeciii, la noi ploaia e murdara ca atare trebuie curatata cu un jet de apa din masinile inscriptionate Urban…mdah…pute si asta a hotie pe banii publici…
Ce ar mai fi de adaugat….a da…este luni toata ziua, sa ne bucuram ca suntem cat de cat sanatosi, vremea nu e posomarota rau, si e un nou inceput de saptamana mirifica!
Va pup